Po vrnitvi iz Rima je msgr. Grillo kipec
izročil redovnicam na škofiji, ki so ga hranile v omari, čeprav je uradno
izjavil, da je Marijin kip shranjen v banki (da bi se izognil navalu novinarjev
in radovednežev). Nekega dne je škofova rodna sestra predlagala molitev pred
Marijinim kipom. Ko je vstopila v sobo, je zaznala močan vonj po vrtnicah,
ostali, ki so se ji pridružili, pa vonja niso zaznali. Zatem je opazila novo
solzenje Marijinega kipa in se dotaknila krvi. Škofa je solzenje kipa, ki se je
zgodilo pred njegovimi očmi, globoko pretreslo, bilo mu je slabo in odpeljali
so ga na urgenco. Tam pa je bil zdravnik dr. Di Gennaro, isti zdravnik, ki je
Marijo peljal v Rim na preiskave. Sedaj je imel priložnost opazovati živo kri,
zato je takoj poklical izvedence iz Rima, ki so ponovili analizo še na sveži
krvi. Analiza je pokazala, da je bila ta kri iste vrste kot tista, ki so jo
analizirali ob predhodnih solzenjih.
Vse najpomembnejše informacije o epidemiji COVID19 Slovenske Škofovske Konference
Viri objav
Tekst v blogu je iz objav glasila V Materini šoli, glasila Bernardove družine. Izdaja: Cistercijanska opatija Stična, Stična 17, 1285, Ivančna gorica, Slovenija
torek, 4. avgust 2015
petek, 31. julij 2015
PORCIUNKULSKI ODPUSTEK (popolni odpustek) - 2. avgusta
Praznik Marije
Angelske v Porciunkuli 2.avgusta. V majhni cerkvici v Assisiju je sv. Frančišek
izprosil milost popolnega odpustka, ki ga na praznik lahko prejme vsak, ki
obišče frančiškansko ali župnijsko cerkev, opravi spoved in prejme obhajilo, ter
moli: Vero, Očenaš, Zdravo Marijo in Slavo Očetu po namenu svetega očeta.
četrtek, 30. julij 2015
Fatimsko sporočilo med karizmo in prerokbo
Ob začetku
priprave na stoletnico prikazovanj v Fatimi je v avditoriju papeške univerze
Antonianum v Rimu od 7. do 9. maja 2015 potekal mednarodni forum o mariologiji
z naslovom FATIMSKO SPOROČILO MED KARIZMO IN PREROKBO, ki ga je organizirala Mednarodna papeška marijanska akademija
(PAMI: Pontificia Academia Mariana Internationale). 7. maja dopoldan je bil
najprej slovesni sprejem kipa fatimske Device ob spremstvu italijanske državne
policije. Sledil je uvodni nagovor Mary Melone SFA, rektorice papeške univerze
Antonianum. Nato je imel prefekt kongregacije za zadeve svetnikov kardinal
Angelo Amato SDB krajše zelo kvalitetno predavanje o pomenu fatimskega
sporočila za Cerkev in svet. Po polurnem odmoru je podal razmišljanje z
naslovom Fatima danes: aktualnost
sporočila leirijsko-fatimski škof António Augusto dos Santos Marto.
Popoldan se je zvrstilo dvoje predavanj. Profesor na teološki fakulteti v Burgosu
(Španija) Eloy Bueno de la Fuente je prebral referat Teološka literatura o fatimskem sporočilu, Vincenzo Battaglia OFM,
predsednik PAMI, pa je razpravljal o Skrivnosti
Božje ljubezni do sveta v fatimskem sporočilu. 8. maja dopoldan je najprej
nekdanji rektor svetišča v Fatimi in sedanji škof v Coimbri (Portugalska) podal
razmišljanje Fatima: kraj in sporočila
upanja za svet. Nato je sedanji rektor bazilike v Fatimi Carlos Manuel
Pedrosa Cabecinhas prebral referat Pastoralni
in duhovni izzivi fatimskega sporočila. Popoldan je delo potekalo v treh
delavnicah: 1. Cerkvena gibanja povezana s Fatimo. 2. Fatimsko sporočilo in
karizma posvečenega življenja. 3. Fatimski vidci. 9. maja dopoldan je Antonio
Escudero SDB, predstavnik papeške salezijanske univerze, predstavil sintezo
predavanj. Po zaključku dopoldanskega in popoldanskega
dela so predavatelji odgovarjali na zastavljena vprašanja. Popoldan se je
prizorišče mednarodnega foruma o mariologiji preselilo v baziliko sv. Antona
Padovanskega ob Lateranu. Najprej je bilo češčenje Najsvetejšega zakramenta,
nato je bil sprejem kipa fatimske Marije romarice. Sledila so molitev rožnega
venca in pričevanja fatimskih združenj. Nato je bila sv. maša, ki jo je vodil
leirijsko-fatimski škof. Sledila je posvetitev Marijinemu brezmadežnemu Srcu.
Navzoči so se po tem dejanju poslovili od kipa fatimske Device romarice, ki je
s tem pričel svoje romanje po Rimu in Italiji.
Popoldan prvega
dne je bila po prvem predavanju kratka predstavitev knjižice p. dr. Antona
Nadraha, ki ima v italijanskem prevodu naslov Trionfo del Cuore Immacolato di Maria. Pomočniki so jo razdelili
vsem udeležencem foruma. Darila izpod peresa slovenskega teologa so bili vsi
zelo veseli. Preostali izvodi so bili ponujeni sestram oblatam Device Marije iz
Fatime, ki delujejo pri svetišču naše fatimske Gospe v Rimu in jih bodo delile
italijanskim romarjem.
Iz zgornjega
kratkega poročila o poteku mednarodnega foruma, ki ga je organiziral PAMI, je
razvidno, da je potekal na najvišjem nivoju. Predavatelji, ki so govorili v
italijanščini, so pokazali zdravo teologijo o Mariji, veliko širino fatimskega
sporočila in osebno živeto marijansko duhovnost. Njihova predavanja so bila
razmišljanje o skoraj stoletnem dogajanju, ki se je pričelo že leta 1916 z
angelovim prikazanjem pastirjem v Fatimi in je bilo uvod v Marijino
intervencijo leta 1917. Fatima je bila v tistem času povsem odročno in
provincialno področje na Portugalskem. Do dogodkov je prišlo v času, ko je
Portugalsko zajela duhovna kriza in ateistično gibanje, Evropo je pestila
krvava in kruta 1. svetovna vojna, v Rusiji pa je prišlo do oktobrske
revolucije. Poudariti je potrebno, da so bili trije pastirčki skoraj nepismeni.
Fatimski dogodki so torej zelo hitro prerasli izrazito obrobnost in stopili na
oder svetovnega dogajanja. Prikazanja Device Marije izhajajo neposredno od Boga
in so izraz njegove neskončne ljubezni do sveta. Slednji se je že v tistem času
pogrezal v zelo nevaren način življenja brez Boga. Ljudje so vedno bolj
sprejemali model življenja, kakor da Bog ne bi obstajal. To pa je pojav, ki ima
nevarne in nepredvidene posledice za človeštvo. V tovrstno temo sveta je torej
posvetila Božja luč prek Device Marije. Bog po njej svet vabi, naj opusti
omenjeno pogubno pot in naj se odloči za vero, upanje in ljubezen. Marijina
prikazanja v Fatimi so obenem povabilo k molitvi, še posebej rožnega venca, k
pripravljenosti sprejemati žrtve, ki jih prinaša življenje, za neverujoče in
Bogu odtujene ljudi. Videnje pekla v odsevu želi poudariti, da se mnogi ljudje zaradi
ateističnega načina življenja nahajajo v nevarnosti večnega pogubljenja. Bog pa
želi, da kristjani svobodno sprejemajo žrtve in jih darujejo za najbolj
potrebne. Posvetitev Marijinemu brezmadežnemu Srcu, ki je ranjeno zaradi grehov
človeštva, je v središču fatimskega sporočila. Razumeti jo je potrebno kot
poziv k svetosti vseh verujočih in k postavitvi Boga na prvo mesto v njihovem
življenju. Fatimsko sporočilo je od vseh Marijinih prikazovanj v 20. stoletju
najbolj preroško in apokaliptično. Napoveduje preganjanje Cerkve. To se ni
uresničevalo samo prek fašizma in še posebej komunizma, ampak ga danes znova v
izjemno veliki meri zaznavamo s strani ekstremnega islama. Sodobni zahodni
sekularizem v marsičem tudi že preganja Cerkev. Papež Janez Pavel II. je po
atentatu 13. maja 1981 razumel, da se mora poglobiti v fatimske skrivnosti.
Kmalu je poromal v Fatimo in vidkinjo Lucijo prosil za določena pojasnila.
Dokaj hitro je svet in Rusijo, kar je Devica Marija želela že od vsega začetka,
v duhovni povezanosti s škofi vsega sveta posvetil Marijinemu brezmadežnemu
Srcu. Porušenje berlinskega zidu, ki simbolično ponazarja padec komunizma v
mnogih vzhodnoevropskih deželah in razpad Sovjetske zveze, je po mnenju mnogih
sad tega važnega dejanja posvetitve. Benedikt XVI. je fatimsko sporočilo
razumel kot evangeljski klic k spreobrnjenju: Spreobrnite se in verujte evangeliju! Poleg tega je s tem v zvezi
povedal, da za Cerkev niso nevarni zunanji sovražniki, temveč notranji: grehi!
Fatimsko sporočilo Cerkev vodi k očiščenju in poglobitvi. Predavatelji so
večkrat navedli misel pokojnega nemškega teologa Karla Rahnerja, da bo
krščanstvo 21. stoletja mistično ali pa ga ne bo. Fatima ljudi noče
zastraševati, ampak jim dajati upanje. V povezavi s fatimskim sporočilom se je
razvila tudi marijanska pastorala in duhovnost. Posvetitev narodov, župnij,
družin in posameznikov Marijinemu brezmadežnemu Srcu prinaša sadove.
Predavatelji so
poudarili, da fatimska skrivnost še ni zaključena in se njena aktualnost
nadaljuje v našem času. Ima močan trinitarični, evharistični in soteriološki
značaj. Bog Oče, učlovečeni Sin in Sveti Duh človeštvo vabijo k spreobrnjenju
in življenju po veri, upanju in ljubezni. Kristjani so pozvani k poglobitvi
svojega življenja v evharistiji in k darovanju za mnoge neverne. Devica Marija,
po kateri je troedini Bog spregovoril v Fatimi, ima pri odrešenju ljudi
edinstveno vlogo.
Silvo Novak
torek, 28. julij 2015
Trpim, da tolažim našega Gospoda
Frančišek je
izredno sočustvoval z Jezusom, žalostnim zaradi naših grehov. Hotel ga je
tolažiti. Bil je kakor angel na Oljski gori, ki je v trpljenju prišel tolažit
Jezusa, ki je potil krvavi pot.
Angel je v
tretjem prikazanju v jeseni 1916 naročil otrokom: “Tolažite svojega Boga!”
Njegovo žalost je Frančišek na mističen način dojel v prvem Marijinem
prikazanju, ko ga je gledal v zelo močni luči, ki je kakor odsev izhajala iz
Marijinih dlani. Ta luč je prodrla v njihova srca in v najgloblje globine njihovih
duš. Tedaj so sami sebe videli »v Bogu, ki je bil ta luč«.
Za Frančiška je
zelo značilna njegova izjava Luciji, ki dobro razodene, kako je začel globlje
dojemati Gospodovo žalost:
»Zelo sem bil
vesel, da sem videl angela. Še več veselja sem doživel ob pogledu na našo
Gospo. Toda najlepši se mi je zdel naš Gospod v tisti luči, ki jo je naša Gospa
vlila v naša srca. Tako zelo ljubim Boga! Toda on je tako žalosten zaradi
mnogih grehov! Mi ne smemo nikoli več narediti nobenega!«
Ko je Lucija
veliko trpela, jo je hotel opogumiti:
“Kaj zato! Ali
ni naša Gospa napovedala, da bomo morali mnogo trpeti v spravo našemu Gospodu
in njenemu brezmadežnemu Srcu za grehe, s katerimi jih ljudje žalijo? Onadva
sta tako žalostna! Če ju moremo s tem trpljenjem tolažiti, smo lahko zelo
srečni.”
Ko je nekoč po
prvem Marijinem prikazanju dolgo časa hotel biti sam zase, Lucija in Jacinta pa
sta med tem lovili metulje, ga je Lucija pozneje vprašala, kaj dela toliko
časa. Odgovoril je:
“Mislim na Boga,
ki je tako žalosten zaradi tolikih grehov! O, ko bi mu mogel vsaj jaz delati
veselje!”
Nekega dne je
Lucija vprašala Frančiška:
»Frančišek, kaj
raje počneš: tolažiš našega Gospoda ali spreobračaš grešnike, da nobena duša
več ne bi prišla v pekel?«
'Raje tolažim
našega Gospoda. Ali nisi opazila, kako je bila naša Gospa prejšnji mesec
žalostna, ko je rekla, naj ljudje ne žalijo več Boga, našega Gospoda, ki je že
zelo žaljen? Rad bi najprej potolažil našega Gospoda, potem pa spreobračal
grešnike, da ga ne bi več žalili.'
Ob neki priložnosti
je Lucija vprašala bolnega Frančiška:
»Frančišek, ali
se zelo slabo počutiš?«
'Zelo, vendar
trpim, da tolažim našega Gospoda.'
Nekoč sta Lucija
in Jacinta skupaj stopila v sobo bolnega Frančiška. Rekel jima je:
'Danes govorita
čim manj, ker me zelo boli glava.'
»Ne pozabi
darovati za grešnike,« mu reče Jacinta.«
'Da. Toda
najprej darujem, da potolažim našega Gospoda in našo Gospo, in potem darujem za
grešnike in za svetega očeta.'
Ko je bil nekega
dne Frančišek zelo vesel, ga je Lucija vprašala:
»Ti gre bolje?«
'Ne. Slabše se
počutim. Toda to ne bo več dolgo, potem pa grem v nebesa. Tam bom zelo tolažil
našega Gospoda in našo Gospo. Jacinta bo veliko molila za grešnike, za svetega
očeta in zate. Ti pa ostaneš tukaj, ker tako hoče naša Gospa. Stori vse, kar ti
poreče!'
Značilne so
Lucijine besede v četrtem Spominu, ki
pokažejo razliko v poslanstvu Frančiška in Jacinte:
»Medtem ko se je
zdelo, da je Jacinto povsem zaposlovala misel na spreobračanje grešnikov in
obvarovanje duš pred peklom, je Frančišek mislil le na to, da bi tolažil našega
Gospoda in našo ljubo Gospo, ki sta se mu zdela tako zelo žalostna.«
Nekoč so šli
naši trije pastirčki mimo hiše Lucijine krstne botre. Pravkar je napravila
medeno vodo in nas je poklicala, da bi jo dala vsakemu kozarec. Najprej je
dobil poln kozarec Frančišek, a ga je dal naprej Jacinti, da bi najprej pila
ona in za njo Lucija. On pa je medtem izginil.
»Kje je
Frančišek?« je vprašala Lucijina botra.
'Ne vem, ne vem.
Še pravkar je bil tu,' je odgovorila Lucija.
Deklici sta ga
šli iskat in ga našli pri vodnjaku Lucijine hiše.
'Frančišek, ti
nisi pil medene vode. Botra te je tolikokrat poklicala, pa se nisi pokazal.'
„Ko sem prijel
za kozarec, sem se v trenutku spomnil, da bi napravil žrtev in z njo potolažil
našega Gospoda. In medtem ko sta vedve pili, sem zbežal sem.“
p. Anton
nedelja, 26. julij 2015
FATIMA – STOLETNICI NAPROTI FATIMA – OKNO UPANJA (28) Čakam, da bom spet videl Gospoda
Ko je po 13.
septembru 1917 Lucija rekla Frančišku, da oktobra pride tudi naš Gospod, se je
silno razveselil:
»O, to je pa
lepo! Doslej smo ga samo dvakrat videli in jaz ga imam tako rad.«
Nato je
spraševal Lucijo:
»Je še veliko
dni do trinajstega? Komaj čakam, da bom spet videl Gospoda.«
Po kratkem
premisleku je rekel:
»Toda poslušaj!
Ali bo še vedno tako žalosten? Zelo mi je hudo, da je tako žalosten! Darujem mu
vse žrtve, ki jih morem narediti. Včasih ne bežim pred temi ljudmi, da naredim
žrtev.«
Po 13. oktobru
je rekel:
»Tako zelo sem
se veselil, da bom videl našega Gospoda, toda še bolj mi je ugajal, ko sem ga
gledal v tisti luči, v kateri smo bili tudi mi.[1]
Čez nekaj časa me bo naš Gospod vzel k sebi in potem ga bom vedno gledal.«
Frančiška je
najbolj prevzel Bog v neizmerni svetlobi, ki je izhajala iz Marijinih rok, ki
je pastirčke »presunila do globine duš«.
Po tretjem
prikazanju je rekel:
»Goreli smo v
tisti svetlobi, ki je Bog, pa nas ni opekla. Kakšen je Bog! Tega ni mogoče
povedati! Da, tega nihče nikoli ne more izraziti! Toda kakšna škoda, da je tako
žalosten! Ko bi ga le mogel tolažiti!«
[1] Nanaša
se na prikazovanji v juniju in juliju. Videli so Gospoda v skrivnostni svetlobi
Božje Matere.
petek, 24. julij 2015
Vztrajna molitev namesto amputacije noge
Deliciji Cirolli, enajstletni mladi
Sicilijanki iz Paternoja, so postavili diagnozo: Ewingov sarkom na desnem
kolenu. V marcu 1976 se je njeno življenje pričelo dramatično odvijati. Zaradi
bolečega kolena je komaj hodila. Specialist, s katerim so se posvetovali, je
izjavil, da je potrebna amputacija, sicer bi bil tumor, zaradi katerega je bila
prizadeta, lahko zanjo usoden.
Starši so
zavrnili amputacijo, in vsi, ki so poznali malo Delicijo, so pričeli moliti za
njeno ozdravljenje. Zbirali so denar, da bi šla lahko na romanje k Materi Božji
v Lurd, katero so Sicilijanci zelo častili.
V poletnem času se je Delicija s svojo
materjo odpravila na romanje. Vrnila se je izčrpana in brez kakršne koli
dejanske spremembe. Malo pred božičem v letu 1976, ko je bila v zelo slabem
stanju in so ljudje okrog nje mislili, da je njen konec blizu, je prišlo do
nepričakovanega ozdravljenja. Deklica se je zelo hitro opomogla. Z leti je
postala gospa Costa in je mati več otrok. Škofija v Catanii je leta 1989 uradno
priznala čudež.
Naročite se na:
Objave (Atom)