Mesečna
srečanja bodo v Opatovi kapeli v Stični na zadnji petek v mesecu ob 20.00: 31. oktobra, 28. novembra in 31. decembra.
Vse najpomembnejše informacije o epidemiji COVID19 Slovenske Škofovske Konference
Viri objav
Tekst v blogu je iz objav glasila V Materini šoli, glasila Bernardove družine. Izdaja: Cistercijanska opatija Stična, Stična 17, 1285, Ivančna gorica, Slovenija
sreda, 29. oktober 2014
torek, 28. oktober 2014
Sirski narod posvečen Mariji
Prvega decembra 2013 je sirski
maronitski nadškof iz Damaska msgr. Samir Nassar v Irijski globeli posvetil
sirski narod Marijinemu brezmadežnemu Srcu. Posvetilno molitev je zmolil na
kolenih pred Marijinim kipom po skupni molitvi rožnega venca v kapelici
prikazovanj. Msgr. Samir je dejal: »Prišel sem, da bi Fatimski Mariji posvetil
sirski narod in da bi spodbudil k molitvi za mir, za mir v Siriji in po vsem
svetu«. Že med molitvijo rožnega venca, msgr. Samir je molil zadnjo desetko, je
povedal, da je prišel posvetiti Sirijo Fatimski Mariji, ki je »sopotnica na
križevem potu« preganjanega sirskega ljudstva. Dejal je: »Na tej zemlji smo
romarji proti nebeškemu kraljestvu, tega ne smemo nikoli pozabiti, vztrajno vas
prosim molite za mir v Siriji«. Nato je nadškof daroval sveto mašo v cerkvi
Svete Trojice. Na začetku je rektor svetišča p. Carlos Cabecinhas prosil
navzoče, naj molijo »za mir v svetu in na poseben način za mir v Siriji, za
Cerkev v Siriji in za narod, ki je izmučen od dolgotrajne civilne vojne.«
ponedeljek, 27. oktober 2014
Upoštevanje fatimskih sporočil nas vodi k večni sreči v nebesih
1.Že angelovo
razodetje leta 1916 je tesno povezano s
končnim ciljem človeka ter z njegovo večno srečo v nebesih. Pri
prvem angelovem prikazanju so v njegovi molitvi zelo v ospredju tri Božje
kreposti, ki vodijo naravnost k Bogu. Molitev je izrazito apostolsko usmerjena:
Moj Bog, verujem vate, molim te, upam
vate in te ljubim nadvse. Prosim te odpuščanja za tiste, ki ne verujejo, ne
molijo, ne upajo in te ne ljubijo. Tu
angel in pastirčki prosijo odpuščanja za tiste, ki ne verujejo, ne molijo,
ne upajo in Boga ne ljubijo. Brez Božjega odpuščanja namreč ne morejo priti v
nebesa.
2.Številne
molitve in žrtve pastirčkov so usmerjene na reševanje grešnikov za večnost.
Ko bomo po smrti prišli k Bogu, bomo spoznali, koliko ljudi so s svojimi
molitvami in žrtvami ter češčenjem Marijinega brezmadežnega Srca prav fatimski
pastirčki rešili za nebesa.
Pastirčke je a)angel takoj od začetka napotil k apostolski dejavnosti, k
reševanju ljudi za nebesa, in sicer najprej z molitvijo zanje. Tako so tudi
sami rastli v ljubezni, ne le do Boga, ampak tudi do bližnjega.
b)Nebeška Mati je že pri prvem prikazanju, 13.
maja 1917, pastirčkom povedala, da je iz nebes, in je tudi njim zagotovila, da
bodo prišli tja. Za Frančiška je dodala, da mora zmoliti še veliko rožnih
vencev. To naročilo velja za vsakega izmed nas. Prav je imel sv. Alfonz Marija Ligvorij, ko je
rekel: »Le tisti zna prav živeti, kdor zna prav moliti. Kdor bo molil, se bo
zveličal; kdor ne bo molil, se bo pogubil.«
Ob Marijinem
zagotovilu Luciji, da bo prišla v nebesa, je ta povedala: »Notranje veselje, ki
sem ga tedaj občutila, je bilo nepopisno.« Podobno se je izrazil že sv. Pavel,
ko je rekel, da »oko ni videlo in uho ni slišalo in v človekovo srce ni prišlo,
kar je Bog pripravil tistim, ki ga ljubijo« (1 Kor 2,9).
Marija nas hoče
opomniti na 1)nujnost molitve. Z njo
rastemo v veri, upanju in ljubezni ter se povezujemo z Bogom, ki je naš zadnji
cilj in smisel vsega našega življenja. Z molitvijo učinkovito pomagamo tudi
tistim, ki so na Boga pozabili, da se spreobrnejo in pridejo v nebesa.
Posebno
zveličavna je 2)molitev, ki je povezana
z žrtvijo, darovano Bogu iz ljubezni do njega in do ljudi. Fatimske
pastirčke so večkratne Marijine prošnje, in še posebej videnje pekla (13.
julija 1917), močno spodbudile k reševanju ljudi za nebesa. V ta namen so
veliko molili in se žrtvovali. Nobena žrtev jim ni bila pretežka. S tem so se
posvetili, saj je Frančiška in Jacinto že leta 2000 sv. Janez Pavel II.
razglasil za blažena, za Lucijo pa se je tudi že začel postopek. Prilik za
žrtev ni treba iskati, saj nam vsak dan prinese kaj težkega, pri čemer se mora
izkazati naša potrpežljivost. Že poklicne in stanovske dolžnosti so dostikrat
povezane s križem.
V večnosti bomo spoznali, koliko ljudi
je Bog rešil za nebesa na podlagi naših molitev in žrtev. Marija je vidce
večkrat prosila, naj prenašajo trpljenje in si nalagajo žrtve v zadoščenje za
grehe in kot prošnjo za spreobrnjenje grešnikov. Posebno pretresljive so njene
besede 19. avgusta 1917: »Molite, veliko
molite in delajte žrtve za grešnike. Veliko duš namreč gre v pekel, ker ni
nikogar, ki bi se zanje žrtvoval in molil zanje.«
3. Ljudi ne
rešujemo za nebesa le z molitvijo in žrtvijo, ampak tudi s češčenjem Marijinega brezmadežnega Srca. Nebeška Mati je 13.
julija 1917 otrokom pokazala pekel zato, da bi se vsi ljudje zavzeli za to, da
bi po smrti prišli k Bogu in naši Materi Mariji v nebesa. Videnje pekla je
trajalo samo trenutek. Takoj nato je Marija otrokom dejala: »Videli ste pekel, kamor gredo duše ubogih
grešnikov. Da bi jih rešil, hoče Bog na svetu vpeljati pobožnost do mojega
brezmadežnega Srca.«
Že pri drugem prikazanju je Marija
obljubila zveličanje tistim, ki se bodo oklenili pobožnosti do Marijinega
brezmadežnega Srca. Celótno besedilo, s katerim se je Marija obrnila na Lucijo,
se glasi: »Ti pa ostaneš tu še nekaj
časa. Jezus hoče s tvojim sodelovanjem doseči, da me bodo ljudje spoznali in
ljubili. Na svetu hoče vpeljati pobožnost do mojega brezmadežnega Srca.
Tistemu, ki se je bo oklenil, obljubim zveličanje. Te duše bo Bog ljubil kakor
cvetlice, s katerimi krasim njegov prestol.«
Češčenje Marijinega brezmadežnega Srca
je torej zelo pomembno sredstvo za reševanje ljudi za nebesa. K temu češčenju
spada a)posvetitev Marijinemu
brezmadežnemu Srcu, ki je najodličnejša oblika Marijinega češčenja, če je
uresničena v pristnem krščanskem življenju. To je življenje iz vere, upanja in
ljubezni. Na naših srečanjih v Stični na zadnji petek v mesecu in na fatimskih
dnevih trinajstega v mesecu, od maja do oktobra, vedno obnovimo to posvetitev
skupaj s posvetitvijo presvetemu Jezusovemu Srcu.
K češčenju Marijinega brezmadežnega Srca
spada tudi b)zadostilna pobožnost petih
prvih sobot. Dne 10. decembra 1925 se je Marija prikazala Luciji s srcem,
obdanim s trni, ki pomenijo naše grehe. Obljubila je, da bo ob smrtni uri stala
ob strani z vsemi potrebnimi milostmi za zveličanje tistim, ki bodo opravili
pobožnost petih prvih sobot na fatimski način. K temu načinu spadajo: spoved,
sveto obhajilo, molitev enega dela rožnega venca in četrturno premišljevanje
ene ali več skrivnosti rožnega venca; vse to v zadoščenje Marijinemu
brezmadežnemu Srcu. Prvosobotna pobožnost nas usmerja v nebesa in nas uči, kako
naj živimo, da jih bomo dosegli. Če resno sodelujemo, nam Devica Marija
zagotavlja vse milosti, ki so potrebne za zveličanje.
Marsikje
prvosobotna pobožnost ni organizirana na župniji. Vendar jo lahko vsak sam
opravi in z njo začne katero koli prvo soboto v mesecu ter vztraja pet
zaporednih prvih sobot. Pri premišljevanju posameznih skrivnosti nam pomagajo
knjižice, v katerih so posamezne skrivnosti razložene. Počasi s premislekom
beremo njihovo vsebino. Čeprav je najboljše, da vse to izvršimo v cerkvi,
vendar lahko prvosobotno pobožnost opravimo tudi doma, zlasti bolniki in
ostareli.
Naj nas junaški
zgled fatimskih vidcev glede molitve, žrtve in češčenja Marijinega brezmadežnega
Srca spodbudi, da bomo tudi mi z molitvijo in žrtvijo ter češčenjem Marijinega
brezmadežnega Srca reševali ljudi za nebesa. S tem bomo največ prispevali k
zmagi Marijinega brezmadežnega Srca.
p. Anton
nedelja, 26. oktober 2014
Sestra Lucija o rožnem vencu
Sestra Lucija je v svoji zadnji knjižici
Moj pogled na Sporočilo po preteku časa
in dogajanj med drugim zapisala o rožnem vencu tole:
»Vprašujem se: zakaj je [Marija] izbrala
molitev rožnega venca in ne kakšne druge (…) Morda zato, ker je vsem najbolj
dostopna, majhnim in velikim, modrim in nevednim, da z dobro voljo vsak dan
darujejo Bogu ponižno molitev našega rožnega venca? Prav od začetka nas vodi k
pomembnim Božjim skrivnostim odrešenjskega dela, ki ga je izvršil Jezus
Kristus, naš Odrešenik.
To molitev začenjamo s klicem k Presveti
Trojici: V imenu Očeta in Sina in Svetega
Duha. Nato se potopimo v prvo razodetje Boga v tej skrivnosti: 'Sveti Duh
bo prišel nadte in moč Najvišjega te bo obsenčila, zato se bo tudi Sveto, ki bo
rojeno, imenovalo Božji Sin' (Lk 1,35).
Nadaljujemo molitev in zremo Marijo,
spremenjeno v živi tempelj Presvete Trojice: Sveti Duh, ki je prišel nadnjo,
Oče, ki je nad njo razgrnil svoje delo, in Sin, ki je bil po Najvišjem spočet v
njenem deviškem telesu. Ta skrivnost Presvete Trojice je temelj, začetek in
konec vsake naše molitve, vse naše biti in vsega našega življenja. Od Boga
prihajamo, k Bogu se vračamo in v Bogu živimo (…)
Vsi potrebujemo Marijino posredovanje
pri Bogu. Sveti oče Janez Pavel II. je dejal: 'Rožni venec je moja najljubša
molitev.' Da, to je najlepša molitev, ki so nas jo naučila nebesa. Vodi k
večjemu spoznavanju Boga in njegovega odrešenjskega dela v Kristusu.«
sobota, 25. oktober 2014
Skrivnost so ohranili zase
V juliju je nebeška Gospa ob koncu
razodetja treh delov fatimske skrivnosti deklicama naročila: »Tega nikomur ne
pripovedujta! Frančišku seveda lahko povesta.«
Otroci so skrbno razlikovali med molkom,
ki so si ga sami naložili, in molkom, ki jim ga je zapovedala fatimska Gospa.
Nikoli se nikomur ni posrečilo, da bi od njih izvedel vsebino skrivnosti. To se
je pokazalo pri vseh zaslišanjih. Tudi najtežjo preizkušnjo pri županu so
odlično prestali.
Marija Rapozo je 27. oktobra 1917 pisala
prijateljici:
»Fantek je name včeraj napravil
najboljši vtis. Ima bister pogled, zelo vesel obraz in je zmeraj pri volji.
Skrivnost hranijo vsi trije z isto vztrajnostjo. Osebe, ki so šle z menoj, so
fantku ponujale vse, česar so se spomnile. Odklonil je vse in končno zelo
navdušeno dejal: 'Tudi če bi mi dali ves svet, ne povem.'«
Jacinta je pred odhodom v bolnico v
Lizbono, kjer je končno umrla, naročila Luciji:
»Nikoli nikomur ne povej skrivnosti,
četudi bi te ubili.«
p. Anton
petek, 24. oktober 2014
Frančišek je bil zelo pogumen
Lucija je v četrtem Spominu o Frančišku zapisala:
»V ječi je bil zelo pogumen in je skušal
opogumiti Jacinto, kadar se ji je najbolj tožilo po domačih.
Ko smo v ječi molili rožni venec, je
videl zapornika, ki je klečal s čepico na glavi. Približal se mu je in rekel:
'Če hočete moliti, morate sneti čepico.'
Ubogi človek mu je brez omahovanja
izročil čepico, on pa jo je položil na klop.
Ko so zasliševali Jacinto, mi je
popolnoma miren in vesel rekel:
'Če nas bodo usmrtili, kot pravijo, bomo
kmalu v nebesih. To je vendar čudovito! Nič drugega me ne zanima.'
Malo je pomolčal in dodal:
'Bog daj, da se Jacinta ne bo ustrašila.
Zmolil bom zdravamarijo zanjo.' Brez obotavljanja je snel pokrivalo in začel
moliti. Ko ga je paznik videl, da moli, je vprašal:
„Kaj praviš, ti tam?“
'Molim zdravamarijo, da Jacinte ne bo
strah.'
Paznik je prezirljivo zamahnil z roko in
ga pustil pri miru.«
Ko je upravitelj 13. avgusta pastirčke
zaprl v ječo, so opazili, da je ura že čez poldne in ne bodo mogli iti v
Irijsko globel. Frančišek je dejal:
»Morda se nam bo naša Gospa tukaj prikazala.«
Naslednjega dne je bil zelo žalosten in
je skoraj jokaje vzkliknil:
»Naša Gospa je morda postala žalostna,
ker nismo šli v Covo da Iria, in se nam ne bo več prikazala. Jaz pa sem se tako
veselil, da jo bom spet videl!«
Svojo sestrico Jacinto, ki se ji je
tožilo po materi in družini, je tolažil in opogumljal:
»Tudi če ne bomo nikoli več videli
matere, moramo potrpeti. Storimo to za spreobrnjenje grešnikov. Najhuje bi
bilo, če se naša Gospa ne bi več prikazala. To me bolj boli, vendar tudi to
darujem za grešnike.«
Na Lucijo se je obrnil z vprašanjem:
»Povej, se naša Gospa ne bo več vrnila,
da bi se nam prikazala?«
'Ne vem. Mislim, da se bo.'
»Tako si jo želim videti!«
Prikazanje naše Gospe 19. avgusta je
Frančiška napolnilo z dvojnim veseljem. Pozneje je rekel svoji sestrični:
»Res se ni prikazala 13. v mesecu, da ji
ne bi bilo treba v hišo gospoda župana. Morda zato, ker je tako zloben!«
četrtek, 23. oktober 2014
Kaj je Jacinto najbolj bolelo?
V prvem Spominu je Lucija zapisala o trpljenju v zaporu:
»Jacinto je najbolj bolelo, da so nas
zapustili tudi starši. S čisto objokanim obrazom je rekla:
'Ne tvoji ne moji starši nas niso prišli
obiskat. Ne brigajo se več za nas.'
'Ne jokaj!' ji reče Frančišek. 'Darujmo
Jezusu za grešnike!'
In vzdignil je oči in ročice proti nebu
in se daroval: 'O moj Jezus, to je iz ljubezni do Tebe in za spreobrnjenje
grešnikov.' Jacinta je dodala: 'Prav tako je za svetega očeta in za spravo za
grehe proti brezmadežnemu Marijinemu Srcu.'«
Pastirčke so hoteli na razne načine
prestrašiti. Za nekaj časa so jih ločili v različne celice.
Naročite se na:
Objave (Atom)