Zdaj smo napredovali le za tri zrna.
Tudi za to moramo biti hvaležni tistim, ki so ta zrna napolnili z molitvijo, da
so postala zlata. Bog jih bo gotovo upošteval in bodo obrodila bogate sadove
duhovnih poklicev in zvestobe že poklicanih. Leto Božjega usmiljenja je tudi
leto duhovnih poklicev. Bog kliče ljudi v svojo službo, kajti žetev je velika,
delavcev pa malo. Tudi Mati Marija, mati duhovnih poklicev, nam bo v času od
maja do oktobra bolj blizu in bo marsikoga nagovorila, naj se bolj približa
Bogu. Naj bi obe milostni dogajanji v Cerkvi na Slovenskem prebudili nove
duhovne poklice in okrepili gorečnost že poklicanih. Marija, Mati usmiljenja,
naj se usmili slovenskega naroda in v njem prebudi in poglobi vero, upanje in
ljubezen do Boga ter ljubezen do bližnjega in redno molitev in poglobljeno
molitev.
Vse najpomembnejše informacije o epidemiji COVID19 Slovenske Škofovske Konference
Viri objav
Tekst v blogu je iz objav glasila V Materini šoli, glasila Bernardove družine. Izdaja: Cistercijanska opatija Stična, Stična 17, 1285, Ivančna gorica, Slovenija
petek, 27. maj 2016
sreda, 25. maj 2016
Tvoja vera te je rešila
Neka žena je »že dvanajst let krvavela. Veliko je pretrpela od mnogih zdravnikov in porabila vse svoje premoženje, pa ji ni nič pomagalo, ampak je bilo z njo celo slabše. Slišala je za Jezusa. Med množico se mu je približala od zadaj in se dotaknila njegove obleke. Rekla je namreč: 'Tudi če se dotaknem le njegove obleke, bom rešena.' In v hipu se ji je ustavila kri in v telesu je začutila, da je ozdravljena nadloge. (…) Ker je žena vedela, kaj se je z njo zgodilo, je vsa preplašena trepetaje pristopila, se vrgla predenj in mu povedala vso resnico. On pa ji je rekel: 'Hči, tvoja vera te je rešila. Pojdi v miru in bodi ozdravljena svoje nadloge!'« (Mr 5,25–34).
Žena je z nekim strahom in hkrati z
velikim zaupanjem prišla k Jezusu. Strah je bil v njej zato, ker je bila
obredno nečista in ne bi smela priti v družbo ljudi. Zato ni Jezusa z besedami
prosila za ozdravljenje, ampak se ga je samo dotaknila. Ni Jezusova obleka
ozdravila bolnice, ampak Jezus sam. Pri tem je upošteval ženino vero in
zaupanje: »Hči, tvoja vera te je rešila.«
Jezus je naš rešitelj. Od nas pričakuje,
da se z brezpogojnim zaupanjem obračamo nanj. Takšnega zaupanja nam pogosto
manjka. Zato nam je Jezus sam hotel priskočiti na pomoč. Leta 1931 se je
prikazal poljski redovnici sv. Favstini Kowalski in ji naročil, naj ga naslika,
kakor ga je videla. Spodaj na podobi naj poskrbi za napis: Jezus, vate zaupam.
Pogled na podobo usmiljenega Jezusa z napisom naj bi kristjana spomnil, da mora
vedno zaupati v Jezusa, čeprav se zdi položaj še tako brezizhoden.
Sestra Favstina je poskrbela, da je
slikar naslikal Jezusovo podobo. Milostna podoba usmiljenega Jezusa je danes v
kapeli sester Božje Matere usmiljenja v Krakovu. Upodobitve te podobe pa so
razširjene po vsem svetu. Podoba predstavlja od mrtvih vstalega Kristusa, z
ranami na rokah, nogah in na srcu. Dva pramena žarkov iz prebodenega Jezusovega
srca nakazujeta Svetega Duha in vse milosti, ki izhajajo iz Jezusove
velikonočne skrivnosti. Sv. Janez v svojem evangeliju govori o krvi in vodi, ki
sta pritekli iz Jezusove prebodene strani (prim. Jn 19,34). Podoba nam razodeva
veliko Božje usmiljenje, ki ga je deležen tisti, ki neomajno zaupa v Jezusa
Kristusa. Češčenje te podobe temelji na zaupni molitvi, povezani z dobrimi
deli. Jezus je obljubil častilcem te podobe velik napredek na poti krščanske
popolnosti, milost srečne smrti ter vse druge milosti in tudi časne dobrine, če
je vse to skladno z Božjo voljo.
Jezus je sv. Favstini dejal: »V stari
zavezi sem k svojemu ljudstvu pošiljal preroke z bliskom in gromom. Danes pa
pošiljam tebe k vsemu človeštvu z mojim usmiljenjem. Nočem kaznovati obolelega
človeštva, želim pa mu spregovoriti tako, da ga priklenem na svoje usmiljeno
Srce.« »Žgejo me plameni usmiljenja, želim jih izlivati na človeške duše. O
kakšno bolečino mi povzročajo, če jih nočejo sprejeti. (…) Povej obolelemu
človeštvu, naj se oklene mojega usmiljenega Srca, in napolnil ga bom z mirom.«
p. Anton
ponedeljek, 23. maj 2016
Kakor si veroval, naj se ti zgodi!
Evangelist Matej poroča o Jezusovem ozdravljenju stotnikovega služabnika takole: »Ko je (Jezus) prišel v Kafarnáum, je stopil k njemu stotnik in ga prosil ter govoril: 'Gospod, moj služabnik leži doma hrom in hudo trpi.' Jezus mu je rekel: 'Pridem in ga ozdravim.' Stotnik pa mu je odgovoril: 'Gospod, nisem vreden, da prideš pod mojo streho, ampak samo reci besedo in moj služabnik bo ozdravljen. Kajti tudi sam sem pod oblastjo in imam vojake pod seboj ter rečem temu: ›Pojdi‹ in gre; in drugemu: ›Pridi‹ in pride; in svojemu služabniku: ›Stôri to‹ in stori.' Ko je Jezus to slišal, se je začudil in rekel svojim spremljevalcem: 'Resnično, povem vam: Pri nikomer v Izraelu nisem našel tolikšne vere!' (…) Stotniku pa je Jezus rekel: 'Pojdi, in kakor si veroval, naj se ti zgodi!' In služabnik je ozdravel tisto uro« (Mt 8,5–13).
Pri poganskem stotniku lahko občudujemo
njegovo usmiljeno ljubezen do hromega služabnika. Če je bil takšne ljubezni
zmožen pogan, jo moramo tem bolj gojiti mi kristjani. Okrog nas je polno ljudi
v različnih stiskah, še bolj duhovnih kakor materialnih. Pri pomoči ne bomo
ravnali samo iz človeškega usmiljenja. Kristjan v bližnjem gleda Jezusa in mu
pomaga. Mati Terezija je dejala: »Ubogi so veliki ljudje! Moramo jih ljubiti,
ne iz občutka usmiljenja do njih. Ljubiti jih moramo zato, ker je Jezus v
žalostni preobleki v ubogih. Naši bratje in sestre so. Naši ljudje so. Tisti
gobavci, tisti umirajoči, lačni, nagi. Oni so Jezus!«
Vrnimo se k stotniku. Kljub temu, da je
bil pogan in zato ni imel veliko zveze z Judi, je zvedel, da Jezus ozdravlja
bolnike. Zato se je pogumno obrnil nanj. V stotnikovih besedah »samo reci
besedo in moj služabnik bo ozdravljen« je izraženo njegovo zaupanje, da bo
Jezus res pomagal.
Vsi sveti kristjani so imeli veliko
zaupanje v Jezusa. Mati Terezija je dejala: »Jezus terja od mene samo to, da se
zanesem nanj; kajti samo vanj popolnoma zaupam; njemu se izročam brez
pridržka.« Jezus je sv. Favstini Kowalski razodel: »Najljubši mi je tisti, ki
trdno veruje v mojo dobroto in mi popolnoma zaupa. Podarjam mu svoje zaupanje
in mu dajem vse, za kar me prosi.«
Posebna stotnikova krepost je ponižnost.
Ni se imel za vrednega, da bi Jezus prišel na njegov dom. Ponižnost in zaupanje
v Boga sta kakor dve sestri, ki vedno živita v prijateljstvu. Čim bolj je kdo
na pravi način ponižen, tem lažje se v popolnem zaupanju dvigne k Bogu. Bog sam
ga dvigne k sebi in usliši njegove prošnje. Jezus je pohvalil stotnikovo veliko
zaupanje, zato je na daljavo ozdravil njegovega služabnika: »Pojdi, in kakor si
veroval, naj se ti zgodi!«
S svojo zaupno vero se odpiramo Božjemu
usmiljenju. Sv. Favstina Kowalska je zapisala Jezusove besede: »Moja hči, ali
sodiš, da si dovolj napisala o mojem usmiljenju? To, kar si napisala, je komaj
kapljica v primerjavi z oceanom. Sem sama ljubezen in usmiljenje; ni stiske, ki
bi se mogla meriti z mojim usmiljenjem. Nobena stiska ga ne more izčrpati, ker
se v trenutku podelitve moje usmiljenje poveča. Kdor zaupa v moje usmiljenje,
je nadvse srečen, kajti jaz sam skrbim zanj.«
sobota, 21. maj 2016
SVETO LETO USMILJENJA V naročju Božjega usmiljenja (4) Če hočeš, me moreš očistiti
Jezusova molitev in delovanje razodevata neomajno zaupanje v nebeškega Očeta. Ko je svojim učencem oznanjal, kako je Bog dober in kako jih ljubi, ko je čudežno ozdravljal bolnike in delal druge čudeže ter izganjal hudobne duhove, je v ljudeh raslo zaupanje v Jezusa. On je ozdravil veliko posameznih bolnikov. Večina je pokazala veliko zaupanje, da jih bo Jezus ozdravil. Nanj so se večinoma obračali v obliki prošnje. Poglejmo, kako je Gospod ozdravil gobavca. Evangelist Marko o čudežu takole poroča:
»K njemu je prišel gobavec in ga na
kolenih prosil: 'Če hočeš, me moreš očistiti.' Zasmilil se mu je, iztegnil je
roko, se ga dotaknil in mu rekel: 'Hočem, bodi očiščen!' Gobe so takoj izginile
in bil je očiščen« (Mr 1,40–42).
Vživimo se v tega gobavca. Prijela se ga
je neozdravljiva gobavost, ki je bila velika nadloga starega časa. Poseben
bacil prizadene kožo, sluznico in živce. Bolezen se najprej pojavi v obliki
lišajev na obrazu, na rokah in nogah. Nato nastanejo boleče otekline, ki se
odpirajo in izcejajo gnoj. Postopoma odmrejo roke in noge. Gobavec je obsojen
na počasno umiranje. Judje so imeli gobavca za živega mrliča. Bil je tudi
obredno nečist, zato so se ga morali vsi izogibati.
Za našega gobavca je bil Jezus edino
upanje. Veliko je že slišal o njegovi ljubezni do bolnikov in o njegovih
čudežnih ozdravljenjih. Zato se mu je z vsem zaupanjem približal: »Če hočeš, me
moreš očistiti.« S tem je pokazal zaupno vero, katere pomen je Jezus vedno
znova naglašal. S to vero se je odprl Odrešenikovemu delovanju. Marko je
zapisal, da se je gobavec Jezusu zasmilil. Jezus ga je ozdravil z dotikom in z
besedami: »Hočem, bodi očiščen!« S tem je bil ozdravljen gob in obredno
očiščen, da ni več veljal za nečistega. Moral se je še pokazati duhovniku, ki
je potrdil njegovo ozdravljenje in ga sprejel v versko občestvo.
Na poseben način se Jezus danes človeka
usmili in ga očisti pri sveti spovedi. Jezus je sv. Favstini Kowalski v
posebnem razodetju naročil: »Piši, pripoveduj o mojem usmiljenju. Povej ljudem,
kje naj iščejo tolažbo, to je pri sodišču usmiljenja. Tam so največji čudeži,
ki se neprestano ponavljajo. Za ta čudež se ni treba odpraviti na daljno
romanje, tudi ni treba prirejati kakih zunanjih obredov, ampak zadostuje z vero
pristopiti k nogam mojega namestnika in mu izpovedati svojo bedo; in čudež
Božjega usmiljenja se pokaže v vsej svoji polnosti. Čeprav bi bila duša kakor
razpadajoče truplo in čeprav bi po človeško ne bilo več možnosti za obuditev in
bi bilo že vse izgubljeno – po Božje ni tako. Čudež Božjega usmiljenja to dušo
popolnoma obudi. O ubogi, ki ne uporabijo tega čudeža Božjega usmiljenja, zaman
boste klicali, ker bo prepozno.«
Pomen in veličino čistega srca lepo
naglaša arški župnik sv. Janez Marija Vianney:
»Nič ni lepšega kakor čista duša. Če bi
to razumeli, ne bi hoteli izgubiti čistosti. Čista duša je nenavezana na
materialno, na zemeljske stvari in nase (…) Čistost prihaja iz nebes: moramo si
jo izprositi od Boga. Če bomo zanjo prosili, jo bomo prejeli. Zelo se moramo
varovati, da je ne izgubimo. Svoje srce moramo zapreti napuhu, čutnosti in vsem
drugim strastem, kakor zapiramo vrata in okna, da nihče ne more noter.«
Kadar našo dušo omadežuje greh in kadar
stojimo pred spovednico, prosimo Gospoda: »Če hočeš, me moreš očistiti.«
četrtek, 19. maj 2016
Sporočila Device Marije
Devica Marija se je trem fatimskim pastirčkom leta 1917 prikazala šestkrat. Pozneje se je še nekajkrat prikazala Luciji. Tu bodo navedena le bistvena sporočila in naročila.
Pri prvem
prikazanju,
13. maja, jih je vprašala:
»Ali se hočete
darovati Bogu, da boste prenašali vse trpljenje, ki vam ga bo poslal, v
zadoščenje za grehe, s katerimi ga ljudje žalijo, in kot priprošnjo za
spreobrnjenje grešnikov?«
Lucija je odgovorila: »Da, hočemo.«
Tedaj je rekla Božja Mati:
»Morali boste
veliko trpeti, toda Božja milost bo vaša moč.«
Pri drugem
prikazanju,
13. junija, je Marija obljubila, da bo Frančiška in Jacinto kmalu vzela v
nebesa. Luciji pa je rekla:
»Jezus hoče s
tvojim sodelovanjem doseči, da me bodo ljudje spoznali in ljubili. Na svetu
hoče vpeljati pobožnost do mojega brezmadežnega Srca. Tistemu, ki se je bo
oklenil, obljubim zveličanje in te duše bo Bog ljubil kakor cvetlice, s
katerimi krasim njegov prestol.«
Pri tretjem
prikazanju,
13. julija, je Marija naročila:
»Žrtvujte se za
grešnike in pogosto recite, posebno kadar napravite kakšno žrtev: 'O Jezus, to
je iz ljubezni do Tebe, za spreobrnjenje grešnikov in v zadoščenje za grehe,
storjene zoper Marijino brezmadežno Srce.'«
Nato je razodela tri dele fatimske
skrivnosti, na koncu pa je dodala prošnjo, ki jo molimo po vsaki desetki
rožnega venca. Prvi in drugi del skrivnosti je Cerkev razodela leta 1942,
tretji del pa šele leta 2000.
Pri četrtem
prikazanju,
19. avgusta, je Marija naročila.
»Molite, veliko
molite in delajte žrtve za grešnike. Veliko duš namreč gre v pekel, ker ni
nikogar, ki bi se zanje žrtvoval in molil zanje.«
Pri šestem in
zadnjem prikazanju,
13. oktobra, je Marija Luciji rekla:
»Hočem ti
povedati, naj tukaj naredijo kapelo meni v čast. Sem Gospa rožnega venca. Še
naprej vsak dan molite rožni venec. Vojna se bo končala in vojaki se bodo v
kratkem vrnili domov.«
Bolj žalostna je rekla:
»Naj ljudje ne
žalijo več Boga, našega Gospoda, ki je že zelo žaljen.«
Velika množica
od petdeset do sedemdeset tisoč ljudi je tedaj videla znameniti sončni čudež,
ki ga je Marija pastirčkom do dneva in ure natančno napovedala že tri mesece
prej kot potrdilo pristnosti fatimskih dogodkov.
V zavodu
sester dorotejk Vilar
pri mestu Porto na severu Portugalske je Marija 26. avgusta 1923 Luciji priporočila molitev in žrtve za grešnike,
da se ne bodo pogubili.
Ko je bila v
Španiji, v mestu Pontevedra, pri sestrah dorotejkah v postulatu, se ji je
ponoči, 10. decembra 1925,
prikazala Marija z Detetom, ji pokazala svoje s trnjem obdano srce in ji dala
naročilo glede širjenja pobožnosti petih prvih sobot.
V samostanski
kapeli v Tuyu
v Španiji je Marija 13. junija 1929
sporočila, da Bog »prosi svetega očeta, naj v občestvu z vsemi škofi sveta
posveti Rusijo« Marijinemu brezmadežnemu Srcu, in »obljublja, da jo bo po tem
sredstvu rešil«.
torek, 17. maj 2016
FATIMA – STOLETNICI NAPROTI PRIPRAVIMO SE NA MARIJIN OBISK (2) Sporočila angela miru
Angel miru se je leta 1916 trikrat prikazal trem fatimskim pastirčkom, takrat devetletni Luciji dos Santos, osemletnemu bratrancu Frančišku in njegovi šestletni sestrici Jacinti. Prikazovanja in naročila angela so pripravljala pastirčke na Marijina prikazovanja leta 1917.
Spomladi leta 1916 se je Božji poslanec
predstavil kot angel miru in povabil otroke k molitvi. Nato je pokleknil na
zemljo in se s čelom dotaknil tal ter trikrat molil, otroci pa za njim:
Moj Bog, verujem
vate, molim te,
upam vate in te
ljubim nadvse.
Prosim te
odpuščanja za tiste,
ki ne verujejo,
ne molijo,
ne upajo in te
ne ljubijo.
Preden se je poslovil, je naročil: »Tako molíte! Srci Jezusa in Marije sta
pozorni na vaše goreče prošnje.« Otroci so dolgo na kolenih in sklonjeni
ponavljali to molitev.
Drugič se je isti angel prikazal sredi
poletja in je naročil: »Molíte! Mnogo
molíte! Presveti Srci Jezusa in Marije imata z vami načrte usmiljenja. Stalno
darujte Najvišjemu molitve in žrtve.«
Na Lucijino vprašanje, kako naj se
žrtvujejo, je angel pojasnil: »Ob vsaki
priložnosti, kadar morete, darujte Bogu žrtev v zadoščenje za grehe, s katerimi
ga ljudje žalijo, in kot prošnjo za spreobrnjenje grešnikov […] Predvsem
sprejmite in vdano prenašajte trpljenje, ki vam ga bo poslal Gospod.«
Otroci so doumeli vrednost žrtve, kajti
po njej Bog spreobrača grešnike. Od tega trenutka dalje so za spreobrnjenje
grešnikov darovali Bogu vse, kar jih je bolelo.
V jeseni istega leta se je angel miru
tretjič prikazal. V roki je imel kelih in nad njih hostijo, od katere je
kapljalo nekaj kapelj krvi. Pustil je kelih in hostijo viseti v zraku, se vrgel
na tla in trikrat ponovil molitev:
Presveta
Trojica, Oče, Sin in Sveti Duh,
molim te iz dna
srca
in ti darujem
predragoceno telo in kri,
dušo in
božanstvo Jezusa Kristusa,
navzočega v vseh
tabernakljih sveta,
v zadoščenje za
žalitve,
bogoskrunstva in
brezbrižnosti,
s katerimi ga
žalijo ljudje.
Po neskončnem
zasluženju
presvetega Srca
Jezusovega
in brezmadežnega
Srca Marijinega
te prosim za
spreobrnjenje ubogih grešnikov.
Lucija je pozneje zapisala: »Prevzeti od
nadnaravne moči, ki nas je obdajala, smo posnemali angela v vsem, torej smo
klečali kakor on in ponavljali molitve, ki jih je molil on. Moč Božje
navzočnosti je bila tako silna, da nas je prevzela in skoraj popolnoma
oslabila.«
Prikazovanja angela miru so pastirčkom
zelo pomagala, da so bili dobro pripravljeni na Marijina prikazovanja leta
1917. Napredovali so v molitvi, vadili so se v odpovedovanju, živeli so v Božji
navzočnosti in se varovali greha.
Naročite se na:
Objave (Atom)