Vse najpomembnejše informacije o epidemiji COVID19 Slovenske Škofovske Konference

Viri objav

Tekst v blogu je iz objav glasila V Materini šoli, glasila Bernardove družine. Izdaja: Cistercijanska opatija Stična, Stična 17, 1285, Ivančna gorica, Slovenija

sobota, 30. september 2017

ODMEVI


V soboto, 13. maja, je prišla v našo dekanijo Leskovec Fatimska mala Marija Romarica, ki bo romala po vseh naših župnijah in tudi domovih. Sprejel jo je v Šentjerneju, za leskovško dekanijo, g. župnik in dekan Tone Trpin. Marijo smo ob prihodu počastili s fatimsko pesmijo. Gospod dekan je v posebni molitvi kleče pred Marijo predstavil vseh 13 župnij in njihove župnike. Vsakemu posebej se je zahvalil za njihovo delo in njih ter vse župnije izročil Mariji. Prav tako je nebeški Materi izročil kartuzijane, ostale duhovnike in vse ženske redovne skupnosti, ki delujejo v dekaniji, in se jim zahvalil za njihovo delo. 
Na koncu so vsi zbrani duhovniki z gospodom dekanom pred Marijo v kapelici zapeli litanije Matere Božje. Po končani slovesnosti je Marijo Romarico prevzel škocjanski gospod župnik in MARIJA je začela romanje po naši dekaniji.
Marijo prosimo, naj na romanju po naši dekaniji prosi za Božji blagoslov naših družin in zopet obudi družinsko molitev.
Marija Bunšek

Ko sem prebirala knjižico Sto let Fatime, št. 7, je to branje pomnožilo moje veselje do molitve rožnega venca. Tudi križev pot rada prebiram iz knjižice Molimo križev pot. Ko gledam spredaj na ovitku podobo Jezusa, ki nese križ, je res pretresljivo, a še bolj na zadnji strani ovitka, ko se vidi globoka rana na njegovi rami. Ta rana mi je tudi ponoči pred očmi, ko ne spim trdno. Ne bi mogla biti tako povezana z Jezusovim trpljenjem, če ne bi imela omenjene knjižice, v kateri je pet križevih potov. Vsak dan v postu sem molila zadnjega za duhovne poklice.
Ivanka Hočevar

Z nepopisno radostjo sem spoznala in sprejela, kako me Bog ljubi. Njegov ljubeč pogled se me je notranje dotaknil. Prepustila sem se temu pogledu, v katerem je gorela ljubezen. Bila sem ganjena ob njegovi pozornosti. Sveti Duh me je razsvetlil. On me sedaj še bolj intenzivno vodi in uči. Samo verovati je treba. Hočem ga v vsem ubogati. Spominja me, da moram mnogim in mnogo odpustiti ter da je to pot k svetosti. Samo z molitvijo premagamo greh. Hvala Bogu tisočkrat, da nam daje, kar imamo. Hvala za njegovo ljubezen, mir in tiho srečo.
Kati Ribič

Ni komentarjev:

Objavite komentar