»Hitro moram
izkoristiti ta čas, da molim zase in za vse ljudi, ki so sodelovali pri tem
podvigu. Predvsem se ti zahvaljujem, o Bog, da sem smel začeti ta polet.
Zahvaljujem se ti za milost, ki me je usposobila za to. Hvala ti, da sem prišel
do tega lepega kraja in da smem gledati vse te krasote, ki si jih ustvaril.
Pomagaj nam vsem in vodi nas, da svoje življenje tako uravnamo, da postanemo
boljši kristjani, da drug drugemu pomagamo in da med seboj sodelujemo, ne pa se
vojskujemo. Pomagaj nam, da to nalogo uspešno dokončamo. Bodi z našimi
družinami, vodi nas, daj nam moči. Prosimo te v tvojem imenu. Amen.«
Pomen zahvalne
molitve je lepo naglasila redovnica in katehistinja:
»Morda mi kdo ne
bo verjel, toda zahvala se mi zdi veliko pomembnejša od prošnje. Preden sem
znala prositi, sem prejemala, saj je Bog vnaprej vedel in ve, česa potrebujem.
Najpotrebnejša krepost v razmerju do človeka in do Boga je torej hvaležnost. To
sem počasi spoznala in začela uresničevati v svojem življenju. Najlepše se
izraža v mašni daritvi, s katero slavim Gospoda. Hvaležna in srečna sem zaradi
njegovega popolnega zedinjenja z menoj pri svetem obhajilu.«
Izobraženka
piše, kako se skupaj z možem Bogu zahvaljuje:
»Veliko mi
pomeni, kadar se moja molitev združi z moževo, ko se zahvaljujeva za odprtost
med sabo, za ljubezen, ki nama jo je izkazal v otrocih, za preizkušnje, ki jih
s skupnimi močmi premagujeva, za ljudi, ki jih srečujeva.«
Študent
razglablja:
»Molitev je
hvalnica: ker sem, ker živim, je hvalnica za jasnost pogleda, za luč oči, za
sposobnost, da dojemam lepote tega sveta, za globino misli in prelepa
spoznanja, ki so zorela v moji duši. Molitev je hvalnica za tiho zasanjanost
stoletnih gozdov, za plah sprelet ptice v ranem jutru, za sončni zahod, za
žuborenje potoka, za brezmejno lepoto zvezdnate noči, za silna občutja
orgelskih tokat in fug, za slutnjo neskončnosti ob nevihti; za jasnost maminega
obraza, za umirjeno očetovo besedo, za njuno zdravje, za delo; molitev je
hvalnica, da lahko hvalim.«